You are not logged in.

Dear visitor, welcome to BiteFight AR. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

DragonGun

Unregistered

1

Monday, January 9th 2017, 12:35pm

Change of the lord of the castle

Dear creatures of the night!

After nearly 1,5 years it is time for me to face new opportunities and challenges.
It was a pleasure to be part of this small but really nice community and i am thankfull that i had the chance to be part of it.

At the end of the Month i will leave this community and will pass the duties to the new Lord of the castle (CM) Mika.

I wish you all the very best!

Yours,
DragonGun

-Lunis-

•Mordedora Oficial de Alex86•

Occupation: Artista sobre todas las cosas

• Send private message

2

Saturday, January 14th 2017, 7:58am

Pequeña traducción ;) :

¡Queridas criaturas de la noche!

Después de casi 1,5 años es tiempo para mí de enfrentar nuevas oportunidades y desafíos.
Fue un placer ser parte de esta comunidad pequeña pero muy agradable y soy muy afortunado de haber tenido la oportunidad de ser parte de ella.

Al final del Mes saldré de esta comunidad y pasaré los deberes al nuevo Señor del castillo (CM) Mika.

¡Te deseo lo mejor!

Atte ,
DragonGun
"¿Como sabes que estoy loca? - Tienes que estarlo, sino no habrías venido aquí.."
★ Siempre estoy de regreso ★

Modelos rubios Reyes de Spam
Normas del Foro-Listado del Team
Love you Alex :lunis:

Thanx Clio *-*